his eyes.


Har haft ett väldigt bra avslut på lovet vill jag lova. Åkte ju upp till stockholm för 18års galaj. Jag blev senare kvar. När vi vaknade upp dagen efter åkte vi in till stan, gick runt och bara njöt av vädret. Åkte hem när solen börjat gå ner och bytte ut sommarkläderna mot jeans för att senare åka in till stan igen för att ta en öl innan det blev att se på Scream 4. Mr Brody är ju med i filmen, gjorde ju inget direkt. Dock passade han inte in i filmen alls då han bara kan ha en roll.. gissa vilken?

Sen idag åkte jag hem på kvällen, mot min vilja. Jag älskar att vara borta. Ont i halsen fick jag på köpet, så får bli flera liter te nu och en dos av DH.


Bara ett ps, jag har träffat världens snyggaste svensk. Och trevlig var han också. Var finns alla sådana killar? VAR? Modell för björn borg också, han var farligt snygg ska jag tala om för er. Jisses, hade utan tvekan stannat kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0