Utkast: Aug. 14, 2011

Idag sitter säkert mina jämnåriga vänner och har ångest eftersom skolan börjar imorgon. Jag har sommarlov i två veckor till! Ni ska bara veta vad som försegår i min mage för tillfället, okej det där lät fel men ni vet när det känns som man har fjärliar i magen. Har det konstant.

Jag har blivit så attans nervös inför allt med usa, jag inte ångrat mig absolut inte. Men det är ju endel tankar och känslor som far igenom kroppen om jag säger så! Men jag har drömt om att komma bort från Sverige ett bra tag, och i vintras tog jag verkligen tag i det. Jag behöver se någonting annat. Jag har så mycket planer för framtiden och det är så svårt att leva i nuet.

Det är många som säger " vad jobbigt att behöva gå om", ae jag tycker faktiskt inte det. Jag vet precis vad jag vill göra nu och frammåt i livet och jag är stolt över mig själv som inte låter mig påverkas av andra och vara beroende utav människor.


bara lite funderingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0