I can't see through you.

Examweek denna vecka, vilket innebär att jag har prov i alla mina fem ämnen i två timmar varje dag. Även om betygen inte gäller i sverige så ligger jag bra till. Vi har bara skola fram till onsdag för på torsdag är det thanksgiving. Ska bli spännande eftersom jag aldrig upplevt det tidigare. Blir massa familje tid den här veckan med deras stora släkt. Tror jul kommer bli lite kämpigt med hemlängtan med tanke på att det är väldigt mycket tillbringad tid med familjen. Eller hemlängtan är fel ord, saknar mer personer. Inte hem.
Önskar att mamma, pappa och alex kunde sätta sig på ett plan och fira jul med oss. Det är ganska sjukt egentligen att du bara lämnar säkerheten och de personer du älskar mest utav allt. Tänk mycket på det den här veckan. Jag har börjat bli känslig när det är mamma-dotter moments på filmer.. Laura är underbar, men det är fortfarande saker min mamma gör man saknar.. ni vet de där små mamma sakerna. Nehep, nu ska jag inte göra dig ledsen mamma. Du vet att jag har det skita bra och det är bara 6 månader kvar! Skulle vara konstigt om jag inte skulle sakna. Det gör man när man är ifrån varandra. But what doesnt kill you only makes you stronger!
Nu blir det fortsätta med plugg och sen ut och springa.

Kommentarer
Postat av: Stolta mamman

Åh älsklingen! Nu trillar tårarna igen!!! Men jag vet ju att du har det bra. Kommer sakna dig massor i jul men sen får vi räkna ner! Biljetterna är ju bokade! Älskar dig bästaste dotter!

2011-11-22 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0