Im so proud of you.

2 exams utav 5 är klara. Tror det gick bra. På måndag börjar second trimester. Då har jag:
  • Tv media production(göra musikvideor och filma grejer till skolan, ser jag fram emot)
  • english
  • parents hood(lära sig hur en familj är uppbyggd)
  • Business apps 2 Choir
  • history
Bytte från bussiness apps 2 till choir istället. Kände att jag fick nog utav att ha business apps 1 denna tri. Plus att jag går ekonomi hemma. Vill prova andra saker. Men det var svårt att hitta ny lektion för den timmen. Fanns fåtal alternativ att byta med om det skulle matcha med resten utav mitt schema. Så det fanns en typ av choir class, men det är tydligen en advanserad kurs där man måste gå på audition för att huvudtaget kunna ta kursen. Va fasen tänkte jag, värt ett försök. Är inte världsbäst på att sjunga med är inte tondöv. Gick dit där det var två som lyssnade på mig under en kvart. Va faktiskt lite nervös innan och jag har inte sjungt seriöst på år och dagar. Men dom tyckte jag hade det i mig så jag blev godkännd. Haha, made my day!
Woho, känns som allt går bra nu. Taggad för indoor track.

Kommentarer
Postat av: MammaMu

Heja dig IGEN! Du går från klarhet till klarhet :-)

Audition minsann! Är inte ett dugg förvånad över att du klarade det, du kan ju sjunga! Love you!

2011-11-24 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0