This shit is so random.

Eftersom min kondition låg på botten när jag kom hit började jag med 15 min löpning varranan dag, sen har jag ökat 5 minuter varje vecka. Nu är jag uppe i 25 minuter! Vet att det inte är så långt, men det gäller att börja lugnt så jag inte tröttnar på att springa. Kan inte vänta för indoor track att börja. Näst-nästa vecka smäller det! Ska bli vältränad.
Så 25 min denna vecka, 30 min sista veckan innan det börjar. Kommer fortfarande dö den första veckan, men inte lika hårt som om jag inte sprang. Nu ska jag lägga mig i badet och sen läsa ut en bok som ska vara klar på torsdag.
Känner mig duktig idag.

Kommentarer
Postat av: den lille dvärgen

Fick du mitt facebook meddelande? Börjar ju undra igen om det inte kommit fram!?

2011-11-20 @ 22:00:17
URL: http://claraavretheem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0