we can't fly.

Blixtrade otroligt mycket inatt. Vaknade av att jag trodde någon tog kort på mig ca 10 cm ifrån mitt ansikte, det var blixten som var så stark. Sen lät det så mycket så trodde det var jordbävning, lät som blixten slog ner precis utanför och den lät länge med. Så där låg jag ensam i min säng..

haha det där lät sorgligt.. Vaknade iallafall, och tog bilen med huntard till skolan. Vanlig skoldag, ingen ovanligt. Längtar till indoor track börjar, och sen soccer! Bestämde mig idag för att spela! Kom hem, va sugen på att träna så drog ett varv runt kvarteret. Min fötter som brukar krångla funka kanoners, det som krångla denna gång var min hals, som påminnde mig att jag inte var frisk än. Så blev bara 20 minuter. Men är riktigt taggad så ska försöka springa två/tre gånger i veckan så jag inte ligger efter när track börjar sen.. vore ju lite väl.

Så nya träningskläder måste inhandlas! Senare blev det dusch i hundra år. Åh älska duscha <3!! Nu sitter jag och myser i min säng med emma. Har inga läxor idag så ska passa på och sova strax efter 9. Huvudet mitt gör ont!


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Go girl!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-25 @ 12:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0