We keep waiting, waiting for the world to change.

Igår var kailey här efter skolan, hon va barnvakt så hon tog med sig lille payton på 3 månader. Hur söt som helst. Efter det kom billy och tim och hämtade mig och vi åkte till ett haunted house. Ni vet typ som spökhuset gasten på Liseberg. Folk som jobbar där för att skrämma dig. Jag har aldrig varit på något sånt tidigare, för jag tycker inte om det alls. Men en viss billy tvingade med mig. Hans arm fick ta smällen.. Släppte den inte, inte ens för en stund. Men det var ganska kul faktiskt, men blev inte så jätte rädd som jag trodde jag skulle bli. Men hade nog inte vågat gå om jag inte hade någon att hålla mig i.. mes..

Nu har jag precis vaknat upp och är helt ensam hemma, så billy är på väg hit för att göra mig sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0