You got me so wild, how can I ever deny

Blev inget häng här, utan åkte till billy och hängde hemma hos honom hela dagen. Käkade lite mcd och senare åkte vi till plainwell och gick på bio, såg real steal. Ganska grabbig film men den var faktiskt bra. Jag älskar att bio är så billig här.

Och idag gick jag i kyrkan med familjen för första gången, väldigt mycket mer action än hemma i Sverige. Efter det åkte vi och käka frukost på restaurang, älska amerikanska livet!! Sen blev det chill här hemma och senare vidare för en till bio med kailey, emma och hunter.


Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle du kunna lägga upp dit personliga brev (det värdfamiljerna får läsa) eller bara skriva upp vilka punkter du skrev om typ? :) jag håller på och skriver mitt nu och skulle verkligen behöva lite tips! :)

2011-10-18 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0