And so I tell myself that I'll be strong.

Varit lite "nere" idag, eller klockan är bara 15:20. Det är inget som har hänt, vet inte om det är hemlängtan utan tror bara det är en konstig känsla. jag är nog i stadiet att förstå att allt det här är verklighet. Och står med några tår i Sverige fortfarande. Därför kan jag vara lite seg på att prata med er svenska polare där hemma..

Tror den här känslan har lite med min kropp ställer om sig att göra. Gått ner i vikt. Jag sover och äter annorluna. Igår tex åt jag ingen frukost eller lunch för jag inte är hungrig. Och mamma du vet hur mycket jag äter till frukost. Men sömnen har blivit bättre och jag tror att maten kommer snart med.

Har lånat lite kramar, och det känns redan bättre.

Ni behöver inte oroa er för något, speciellt inte du mamma.  Allt är super bra, och kan inte tänka mig att vara någon annanstans, tror bara min kropp som säger till att jag bryter alla rutiner som jag brukar ha hemma.



mid west gangstaaa



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram! Jag blir bara LITE orolig....du måste få i dig något även om du inte är hungrig. i ovrigt är jag bara så väldans stolt över dig min modiga vuxna tjej! Känns så bra att du är bland bra människor och att du kan låna kramar när det behövs :-)

2011-09-14 @ 16:03:13
Postat av: Din polare alex

Du har inte bara stolta päron karkan, du har stolta vänner också! Jag är grymt imponerad och stolt över att du verkligen gjorde det. DU ÄR GRYM!!

2011-09-15 @ 22:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0