I can watch you forever.

Idag har jag, laura, emma och hunter varit på möte med min amerikanska organisation med alla andra utbytesstudenter från samma region. Käkade mat och gick igenom alla saker man får göra och inte får göra. 
Har även hunnit med skype, och chillat med världens bästa amerikanska syskon. Det är sjukt att jag bara varit här en vecka, känns som evigheter. Jag drömmer inte och tänker inte på engelska än, men det kommer väll.

Har ingen hemlängtan, det är inte så att jag inte saknar er mamma, pappa och lilla"syster". Det gör jag <3 Men satan mamma och pappa varför är ni inte amerikaner? Det är här jag hör hemma. Saknar inte Sverige alls.


 
     

Det är sjukt och tänka att jag inte skulle bott med den familjen jag bor med. Nu är det självklart.
everything happens for a reason.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0