your love has always been enough for me.

Gjorde köttbullar, potatis, sås och lingon idag till familjen. Var rädd att dom skulle vilja åka till McDonalds efteråt eftersom alla amerikaner är ju mer för friterat, socker och ost. Men dom as gillade det, hah as gillade, nytt ord. Men dom tyckte om det lika mycket som jag gör. Var skönt att äta "riktig mat". Så touchdown på det (: 

Drömde mig bort i badkaret efteråt. Låg i skållhett vatten och bara tog det lugnt i en timme. Var så skönt att jag låg kvar en kvart efter jag tömde vattnet. Bara låg och tänkte. Är tröttis och jag vill ha friska benhinnor, JAG VILL SPRINGA SA JA!!



Hade varit skönt och gå och lagt sig i denna saknade säng och somna till mamma som killar mig på ryggen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart får du ju sova där :):)

2012-02-28 @ 14:15:43
Postat av: Anonym

Värsta köttbulleproffset ju! Laga dem åt mig när du kommer hem så ska jag killa dig på ryggen :-)

2012-03-01 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0