Heartbeats.

Det har varit fullrulle senaste tiden så har inte hunnit vara data freak. Men imorgon börjar skolan igen och jag kan inte sova för jag har vänt på dygnet <3. Iallafall så var nyårsafton mysig och rolig ute i Plainwell! Väldigt annorlunda, men vem har sagt att annorlunda är dåligt? Skulle sova över där men va för mycket folk så jag och michelle åkte hem och sov i min säng istället. Nu sista dagen på lovet har det kommit snö, så nu äntligen kanske man kan ta och åka lite snowboard, det vore ju något. Och hjälp, halva tiden har gått. Fick mail om min hemresa idag. Åker den 13 men kommer landa på Arlanda den 14 Juni 07.15, lite blandade känslor. Har inte tänk på hur hemskt det kommer vara att lämna alla här, kommer ju va ett tag tills man ser dom igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0