Nightmares.

Första gången jag hade en mardröm här i usa. Drömde att en man drogade ner mig och alex hemma hos oss. Allt snurrade och jag skulle hämta hjälp, och hjälpen var mamma och pappa som var hos våra grannar lite längre bort. Sprang in och skulle hämta mamma, kramade om henne, och som ni vet kan drömmar kännas väldigt äkta. Så det va skönt och "krama" om henne, trots att det var 5 månader sedan jag kramade om henne på Arlanda. Iallafall så sprang mamma och pappa med oss och skulle rädda lillebror, då kom en tom bilrullandes mot oss. Och efter den kom en annan bil som körde rakt in oss och alla dog, sedan vaknade jag, förvirrad, i usa. Så läskigt att drömmar kan kännas så verkliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0