FÖRSTA TRACK MEET TOMORROW

Blev uppskriven för 2 events utav 4 och nu ett till antagligen till vårat meet imorgon. NERVÖS SOM FAN!! Alla kommer och tittar och där ska jag springa allt vad jag har, först ett race på 100 meter relay (vilket jag är taggad för) sedan ett annat med 200 (var lite skraj för) och nu kankse 400 också(behöver jag ens säga något). Den tjejen som skulle göra 400 skadade sig idag så jag var den enda som kunde hoppa in...

Varför är jag så satans nervös? Kommer 6 olika skolor och tävlar plus hela skolan kommer och kollar. Första gången jag är nervös här. Men lite taggad är jag. Så här ser det alltså ut, springa med pinne! Wihuu haha.


satans så nervös jag är! Vart är självförtroendet??
Nu blir det dinner och movie. Måste lugna ner mig lite...








fast ändå,, TAGGGAAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0