pocket full of sunshine.



Kände mig inte alls bra imorse, huvudet spännde, snorig näsa, hänging i kroppen och halsont. Så stannat hemma idag! Först la jag mig och sov lite extra, gick sedan upp och gjorde frukost och senare blev det att inta soffan och the hills! Nästan klar med den säsongen nu :P

Fick dåligt samvete av att sitta inne när det är så varmt och soligt ute så jag satte mig ute och käkade lunch och är fortfarande här ute på altanen med dooley! Ska strax in igen och kolla klart på the hills :) Funderar på att klippa mig själv idag också. Har även beslutångest om jag ska göra blonda slingor eller vänta tills det bleks naturligt. Ska ha min naturella hårfärg, bestämmt mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0