december 15.

Gick runt hela dagen och trodde det var fredag, det var det ju då inte. Hela veckan har gått sjukt sakta, och igår gick jag hem från skolan efter lunch. Hade någon konstig variant utav migrän. Kände det på mig från i tisdags men bröt inte ut förens igår. Så blev åka hem. Trots att jag fortfarande känner mig lite hänging idag fick jag ångest att jag missade träningen igår så blev ett varv på löpbandet. I skolan idag hade vi julfest med kören, körde julklappsleken och käkade mat. När jag satt i min 3rd hour kom en utav student leaderna in och gav mig ett kort och godis. Tydligen någon anonym på skolan som skickat godis till mig. Ni vet som det är i filmer kan man betala en peng och skicka godis, roser och sånt till andra elever på skolan runt vissa tider och nu var det tid för godjul önskningar. Blev glad så klart, men vill veta vem jag fick den ifrån...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0