its all about the image.

Regnade idag. Chillade i träningbrallorna i skolan. Man orkar liksom som alla andra inte bry sig om hur man ser ut.. haha. Spelade in en film efter skolan. De behövde en hottie till tjej till några grabbars spanska film. Skulle prata spanska först men det kan jag ju inte så dom gick me på svenska.. Haha det va kul för jag skulle flörta på spanska men killar jag skulle flörta med va ful så jag sa motsatsen haha. Känns konstigt att säga det till någon utan att dom fattar.. LOL
Drog ut och sprang 22 minuter non stop i regnet. älskar springa i regn. Såg dock ut som en blöt hund när jag kom hem. Nu blire nanna kudden! Ledig på fredag och då vankas det roligheter!!
bassängen i skolan.. WOHO
Swedish fish made in Canada?!?!??!
lil skiten payton!! sötare än sötast
chillar i sängen. Vill ha mitt långa hår tillbaka!
låg död på golvet i torsdags efter jag sprang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0