Young, wild and free

Kom precis hem från skolan. Vanlig dag och tog senior picture. Som ett klass foto! Glömde min plånbok i kaileys bil så hade inget att äta, en kille hörde mig säga det och köpte något litet till mig. Hur sött var inte det. Amerikaner är så mycket mer öppna och vänliga här. haha. Ger kramar bara sådär utan anledning och ger gulliga kommentarer! Varför är inte alla så, det ger så mycket.

Nu väntar jag på att billy ska träna klart så han kan hämta mig så vi kan hänga lite. Fredag imorgon, skoldagarna går så attans fort här. Hoppas ni har det bra där hemma :)

Gammal sång men kommer alltid påminna om usa. De lyssnar väldigt mycket på rapp här och dunka dunka och party musik. Och om man bor med folk som spelar det så lär man sig tillslut att tycka om det. Tror dock jag tycker om dom mest för sångerna är kopplade till minnen.



och förlåt, min svenska har blivit bedrövlig. Har kommit på mig själv att jag tänker på engelska nu! Två månader tog det. Men vet ni, jag pratar hellre engelska än svenska. Allt känns mindre pinsamt och så mycket enklare att säga på engelska. Så klaga inte på min svenska. Kan nog till och med bli så att jag skriver på engelska snart. För mitt språk blir helt fucked up när jag blandar svenska och engelska.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0