someone i used to know.

Först va Morgan och Hunter magsjuka, nu är emma det också. Snart är det väl min och lauras tur. Känner dock inte för att spy, gråter alltid när jag spyr. Det är bara obehagligt! Men håller mig undan och tvättar händerna så mycket som jag kan, vill verkligen inte bli sjuk. Medans jag sitter och väntar på att kvällens avsnitt utav vampire diaries ska börja, bjuder jag på bilder.
lite klantig bara, gick in i en maskin på gymmet, och tappade en frysen kyckling på foten. Vardag.

Kommentarer
Postat av: Tove

Du , käka hela vitpepparkorn ! Vi gjorde det på jobbet när en blev sjuk & vi andra höll oss friska (: ta 5 korn varje dag & skölj ner med vatten (:

2012-01-13 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0