det blir aldrig som man tänkt sig.

Vaknade upp med feber idag, inte super hög feber men det kom inte direkt som en chock när jag tog tempen i morse. Gick och la mig vid halv tio igår och vakade igen runt tolv utav åskan. Det har åskat väldigt mycket under natten och väldigt högt med, blev till och med lite läskigt. Varm var jag också, helt sjuk varm. Hela jag kokade. Efter jag sprang på toa besök vid tolv låg jag och vred och vände på mig ungefär hela natten, sov och var vaken om varannnat. Ni vet ju hur det är att sova med feber plus den där förbaskade åskan.. blev lite panik. Blir filmmys i soffan hela dagen idag för min del.. Ha en skön helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0