May 2nd

Blev en väldigt härlig cykeltur, vi cyklade sammalagt 16 km vilket va precis lagom. Älskar att nicole gillar att röra på sig och inte är en latis som de flesta amerikaner hah. Jag bokstavligen älskar att röra på mig och det är det som får mig att må bäst. En sak jag längtar till hemma är att komma igång med gymmet och promenader och springa i skogen, förhoppnigsvis är min benhinninflamation borta då.

När vi kom tillbaka från cykelturen hjälpte vi min familj att sätta upp studdsmattan som emma köpte förra helgen. Nu sitter jag och käkar lite grekisk youghurt, nya favoriten! Ska vänta tills duschen blir ledig så jag gå och lägga mig ren och fräsh i min nybäddade säng (:
hemma och svettiga efter en timmas cykling.
hoppelihopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0