Makes sense

Gymmet är mitt andra hem. Kände för att ta tag i träningen på riktigt och gick på en kroppsanalys för en månad sen för jag kände att jag inte nådde resultat.Värderna visade inte alls något bra. Låg under normalt i muskelmassa och har vitamin/mineralbrist. Tydligen bryter min stress ner mina muskler, så den träning jag gjort hittils har inte gett någon effekt. Snare tvärtom. Det var rätt häftigt att kunna se vad sin kropp består av. Man kunde på datorn se att jag var stressad. Har nu fått hem lite vitaminer och mineraler jag ska knapra för att minska stress och som har en lugnande effekt samt köpt på mig ett proteinpulver för att hjälpa mina muskler att byggas upp istället för att brytas ner. Detta make'ade så jävla mycket sense. Dags att ta tag i min kropp, som är allt annat än normal, den krånglar allid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0