Måndagen den 28 november.

Kunde inte somna inatt så låg vaken till två. Upp vid 6.45 och käka frulle som består utav:
bagel och flingor med mjölk.
Tycker om alla mina nya klasser, så dagen gick väldigt fort. Alla nya lärare är riktigt sköna och nya människor i klasserna. Denna termin kommer gå fort. Efter skolan blev det snabbt springa till skåpet och sedan till toaletten och byta om. Sen sprang vi en mile (inte mil) och tog tid vart vi låg. Gick dock segt för mig och landade på 7.13. Tänkte skriva upp mina tider och se min utveckling. Tänkte även med mått. Vore kul och se. Efter löpningen körde vi styrke träning med kroppsvikt i en halvtimme. Och senare till gymmet för att lyfta vikter och se hur mycket vi klarade av. Mina armar klarade av 75 pounds (34 kg) men benen kom jag upp till 155 pounds (70 kg). Ganska bra för att inte ha styrketränat sedan i vintras.  Nu är jag död och ska sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0