but again maybe she will.

Har typ haft min första hemlängtan. Eller jag längtar inte hem. Har bara haft en period jag saknar. Kanske låter hemskt att säga men har varit så upptagen fram tills nu så har inte haft tid att sakna. Men denna vecka som varit har jag saknat för första gången. Saknar mammsen, ni vet de där små sakerna mammor gör.

Vill inte åka hem. Har bara tänkt lite mycket den här veckan och varit lite väl känslig. Men jag har lärt mig att det blir vad man gör det till...

Så nu, What doesnt kill you only makes you stronger. Och jag vet redan nu att jag efter denna vecka blivit starkare. Så woop woop.

på tal om annat, hade jag en awesome kväll med peeps igår. Sov över hos jess. Och ya, btw jag har blivit en hard core girl... haha lol. Lyssnar på rapp nu och grejer(dont worry, coldplay är fortfarande närmast hjärtat).. Men bli inte rädd för mig när jag kommer hem. Bara känner att jag har ändrat livsinställning. Nu är det mer, vafan. Livet är bara en gång. Who cares?

Och btw nummer två. Jag hatar svenska människor som "pratar" engelska. Typ använder engelska ord i svenska meningar, ja ni hajjar. Men vet ni vad, nu har jag blivit en av dom. Allt är så mycket enklare i engelska.

Btw nummer tre. Vet inte de här med bloggen. Vill ha så jag kan kolla tillbaka. Men samtidigt vill jag bara leva. Ett dilemma. Nu ska jag ut och springa, fett tagg!!

Btw nummer fyra. Ny Tattooo på g


Kommentarer
Postat av: Stolta mamman

She´s back! Back on track! Stronger than ever! Thats my girl! Fast det där med tatuering vet jag inte.....<3

2011-11-06 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0