this time it takes more.

Lite bilder från helgen och igår. Efter skolan byggde grabbarna om här nere i källarn och åkte lite matt skridskor, typ skor som glider. Efter det åkte jag och jobbade i kiosken på soccer matchen och efter det till ett möte och presenterade mig själv. Senare tillbaka för att kolla en annan soccer match med grabbarna grus. Billiam skjutsade sedan hem mig och sen blev det kvalitetstid med vfamiljen och glass i soffan! Got to love it!

Nu har jag varit hemma från skolan ett tag och har tvättat och fyllt på diskmaskinen samt borstat hunden. Har inte behövt göra några sysslor så sa åt dom att låta mig göra saker med, blir ju bortskämmd här för fasen :)

Nu väntar jag på att Silly ska komma och hämta mig, ska hänga lite!! 
 

tim körde fullt ut och bytte till snowboard kläder.


billy showar lite


glider lite.


jag och världens bästa syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0