Random meningar.

Känslan gick över, tack vare en person!
Killarna här har fått mig börja gilla dubstep!!
Ska ta kort för yearbook imorgon.
Ledig på fredag, vankas roligheter hela helgen.
Jag läste högt för hela min engelska klass idag, jag är stolt över mig själv.
Jag älskar mormor Sullivan!
Jag är fortfarande inte hungrig.
Jag börjar sluddra och prata svenska med mina amerikanska polare efter klockan 9 på kvällen eller direkt efter skolan.
Jag har mycket läxor, men det gör inget.
Det är fortfarande varmt ute, alla går i shorts. Gilla gilla!
Nu ska jag sova.






Kommentarer
Postat av: Anonym

What???? Läste högt???? Ännu stoltare är jag :-)

Heja dej!

2011-09-14 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0