WORKOUT!!

Somnade runt 11 igår, riktigt behövligt! Vaknade av mig själv vid 9 tiden utav att solen kikade in genom mitt fönster! Gick upp och gjorde mig en protein smoothie och sedan knöt jag spring skorna och drog ett varv runt området! Short och linne, dö varmt. Fick en bränna från mitt linne! Ska ut och lägga mig i solen innan vi ska göra lunch! Senare blir det mallet, måste köpa lite grejer, bland annat spring klocka, så jag har koll på mina tider och avstånd! Och ett till linne att träna i! Ska det vara såhär varmt går det ju inte och träna i tshirt inte!
(bilder från idag)
ÄLSKAR ATT TRÄNA!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

WoW! Vilket vältränad tjej! Looking good! Heja dig! :-)

2012-03-18 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0