Senior paint war

Klockan 6 började paintwar med alla seniors. Åkte till skolan och hade final exams, och sa hejdå till folk man inte kommer träffa igen, lite sorgligt var det allt. Men fortfarande känns allt så overkligt. Efter skolan åkte jag men kompisar till Shiver shack, typ som bosses glassbar. Vi satt ute i solen och snackade och njöt utav att vi gått ut skolan! Efter det åkte nicole och jag hem till mig och hjälpte varandra att tvätta ur färgen i håret.. satt som berget, vi var nog inne i duschen i en timme utan resultat. Duchade med olivolja så hela håret var fettigt. Så efter vi kom hem från käk på Appelbees var jag tvungen att duscha en gång till för jag var så äcklad av mig hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0