Smile.

Efter lunchen i skolan idag åkte vi iväg till Wayland där vi skulle tävla med choir för state festival. Vi sjöng tre sånger och fick väldigt bra betyg, excellent för att vara exakt! Alltid kul (: Vi vet dock bara betyget, vi fick inte veta om vi gick vidare eller inte. Ska meddela er när jag vet, host mamma.

Nu är jag iallafall hemma, grekland väder ute. Så himla varmt, älskart! Tror dock jag börjar bli sjuk, nyser hela tiden, mitt huvud är spänt, halsen gör ont samt min näsa är full med snor och min kropp är trött. Tänkte dock ta en liten promenix för att få lite luft, kanske hjälper mitt huvud. Sen blir det sova tidigt och ladda upp för fredag!
tog ju inte några bilder inne på prom så snodde en bild från en kompis.
Detta är Noemie and lucas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0